sobota, 23 stycznia 2016

Kredens rustykalny - kolejna wersja :)

Tworzenie kolejnego kredensu, sprawia mi dużą radość i chociaż nie jestem stolarzem tylko malarzem, to w niewytłumaczalny sposób, odnajduję w głowie rozwiązania problemów z tej dziedziny. Zawsze jednak myślę o meblu jako tworzywie rzeźbiarskim. Oczywiście, mebelki z laminatu pewnie są wycięte z laserową precyzją i takie praktyczne....no właśnie, chyba to wszystko, co jest ich zaletą w moim odczuciu. Każdy je w domu posiada w kuchni lub pokoju, ale czas na meble z duszą. Choćby był trochę krzywy i wyglądał jak z chatki baby Jagi, to wprowadzi do wnętrza dużo ciepła i tajemniczego uroku. Zachęcam do tworzenia własnych mebli, przekroczenie bariery strachu jest łatwe, potem już myśli się tylko o stworzeniu kolejnego i następnego mebla. Zapraszam do śledzenia moich wytworów. 








Zaciski do drewna...zawsze ich za mało!




Rama drzwi to deski z palet, szprosy z listewek "kupnych" i złożone na zaciosy.
C.D.N....







7 komentarzy:

  1. Gratuluję talentu - mój tata zajmuje się stolarką z zamiłowania i zawsze byłem pod wrażeniem tego, jakie piękne rzeczy potrafi stworzyć z drewna. W Twoim przypadku jestem pod tak samym wielkim wrażeniem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewno jest dość trudnym tworzywem, ale jeśli podejść do tego materiału z sercem, to i drewno się odwdzięczy :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pozazdrościć talentu. Sam chciałbym umieć zrobić takie cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za te miłe słowa uznania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile czasu zajeło tworzenie tego arcydzieła ? :) Naprawde mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Około tygodnia robi się bazę kredensu, a potem wykończenie drugi tydzień, takie jest niestety technologiczne ograniczenie, wynikające z własności kleju, szpachli do drewna i innych preparatów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój wujek kocha drewno - robi niesamowite cuda! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...